Skip to main content
  • E-handel

Forfatter: Lasse Lyhne
Dato: 15/04/2009

Personlighed og unika sikrer dundrende vækst i krisen

etsy

Ikke alle detaillister mærker krisen. En af de brands, der for alvor er accelereret under krisen, er e-butikken Etsy. Etsy er vokset med raketfart de seneste år, og i deres seneste månedsregnskab for marts kan Etsy registrere en stigning på hele 18 procent sammenlignet med februar.

Den samlede omsætning endte på 12 mio. dollar. Der blev solgt 788.253 produkter på Etsy i marts

Etsy er en platform, hvor private personer sælger deres hjemmelavede produkter til andre forbrugere. Der bliver solgt alt fra brocher, malerier, tøj, punge, hjemmestøbte lys, keramik og alt mulig andet.
Hos Etsy købet man udover produkter også personlige relationer og oplevelser. Man har ofte en hyggelig dialog med sælgerne.  Og når produktet du har købt, kommer med posten, har sælger ofte lagt en dekoreret håndskrevet besked, et par bolcher eller lignende ved

Etsy, der blev startet i New York i 2005, har også manifesteret sig i den fysiske verden. Man kan besøge Etsys lokaler i Brooklyn, hvor der er værksteder, atelier, trykkerier og en butik.

Etsy afholder også kurser i alt fra syning, brug af kreative computerprogrammer, malerkurser, keramikkurser, foredrag med kunsterne og meget mere.

Se mere om Etsy her:

Det sker

Det sker

  • Medlemsmøde

    6.dec 2023

    Vores næste Retail Connect medlemsmøde er den 6. dec.

  • Konference

    14.mar 2024

    Tilmeld dig årets store Refresh Retail konferencen 2024

  • NYC tur

    13-16.jan 2024
    Kom med til NYC og NRF d. 13-16 januar 2024
  • AI Foredrag

    Book her

    Temaet handler om AI og dens udvikling i central europa

  • Prognose 2033

    Læs her

    Nu kan du få fingrene i den seneste prognose for dagligvarehandlen

  • Foredrag

    Book her

    Vil du vide hvordan du vinder fremtidens kunde?

  • Bøger

    Bestil her

    Med viden og overblik står du stærkere

0
    0
    Se kurv
    Din kurv tomRetur til shop