Skip to main content
Forfatter: Lasse Lyhne
Dato: 16/03/2011

Top ti over de brands, der giver mest værdi for pengene

Vi ser ofte lister over de brands, som er mest værdifulde, trendy  eller mest populære. I disse tider, hvor mange forbrugere verden over er optaget af at spare og lægge fornuftige budgetter, er det måske i virkeligheden mere interessant at se på, hvilke brands forbrugerne anser for at være dem, der giver mest værdi for pengene.

Konsulentvirksomheden Millward Brown har lavet en global rangliste ud fra et globalt forbrugerpanels svar på spørgsmålet: Hvilke brands mener forbrugerne giver mest værdi i forhold til prisen?

Undersøgelsen bedømmer 7.000 brands, og 150.000 forbrugere i 24 lande har vurderet dem.

Her er top ti-listen:

1: Amazon
2: Colgate
3: Nokia
4: Pampers
5: Visa
6: Coca-Cola
7: Microsoft
8: McDonalds
9: Nescafe
10: Lidl

(Kilde: Millward Brown / Value-D)

Det sker

Det sker

  • Medlemsmøde

    6.dec 2023

    Vores næste Retail Connect medlemsmøde er den 6. dec.

  • Konference

    14.mar 2024

    Tilmeld dig årets store Refresh Retail konferencen 2024

  • NYC tur

    13-16.jan 2024
    Kom med til NYC og NRF d. 13-16 januar 2024
  • AI Foredrag

    Book her

    Temaet handler om AI og dens udvikling i central europa

  • Prognose 2033

    Læs her

    Nu kan du få fingrene i den seneste prognose for dagligvarehandlen

  • Foredrag

    Book her

    Vil du vide hvordan du vinder fremtidens kunde?

  • Bøger

    Bestil her

    Med viden og overblik står du stærkere

0
    0
    Se kurv
    Din kurv tomRetur til shop