-
Convenience | Cross Channel | Dagligvarer | E-handel | Forbrugeradfærd | Generation Y | Generation Z | Innovation | Markedsføring | Sociale Medier | Teknologi
Sådan gentænker du trade marketing-disciplinen online
ANNONCE: I samarbejde med Meta – det tidligere Facebook – giver vi dig redskaberne til at gentænke trade marketing-disciplinen gennem nye onlinesamarbejder mellem dagligvarebutikken og FMCG-brands.
I en tid, hvor forbrugerne i højere og højere grad orienterer sig online, er der behov for, at både dagligvarebutikker og FMCG-brands gentænker den traditionelle markedsføring overfor forbrugerne og rykker den med over, hvor kunderne er. Behovet for innovation i den måde, dagligvarebutikken og FMCG-brandet udtænker deres samarbejder på, vokser sig kun større. Der er nemlig et stort behov for nytænkning på området, som er domineret af offline forhandlinger og samarbejder mellem kæder og brands.
Med dette webinar, som du kan se i videoen nedenfor, giver vi dig i samarbejde med Meta værktøjerne til, hvordan I som dagligvarekæde og FMCG-brand kan samarbejde om jeres trade marketingonline og nå forbrugerne i den nye virkelighed.[